אתם רוצים את 'קובה – שלכם'?! אז רק עם 'קובה שלי' של שחר גל!

בסוף אוגוסט, במסגרת טיול ארוך ורחב יותר, הזדמנה לידינו הקרבה 'הגיאוגרפית' לבקר גם בקובה.

כדי למצות את הביקור בקובה עד כמה שאפשר בזמן היחסית-קצר שעמד לרשותנו, כשבוע (מסוף אוגוסט עד תחילת ספטמבר), ולאחר קריאת מידע רב על טיול בקובה בספרות (יצא לאור ממש לקראת יציאתנו), בכתבי-עת וברשת, וגם בשיחות עם מי שכבר טיילו במדינה המופלאה הזו, הבנו מיד כי טוב נעשה עם נפנה לאיש מקצוע מעודכן ומיומן כדי לתפור את קובה-שלנו.

אז ההמלצה שלנו, אם אתם רוצים גם כן את ‘קובה שלכם’, טוב תעשו אם תצרו קשר עם האיש ש ‘קובה שלי’ – שלו, שחר גל – מקצוען, מעודכן וידען, מיומן, זמין תמיד, גמיש, סבלן ואפקטיבי שהקים ומפעיל אופרציה מדהימה ומשוכללת לתכנון ותפעול של טיולים-תפורים-למידת-הלקוח:

מיד כשפנינו אליו בפעם הראשונה, לפני מספר חודשים ניכר (ואחרי רבע שעה מהפנייה הראשונה!) שבה רשמנו בטופס מקוון מספר נתונים ואפיונים ראשוניים, הוא חזר אלינו עם הצעה מקוונת לתכנית טיול מוצעת, שהכילה מלוא-החופן של המיטב בקובה ביד גדושה – ש(במקרה שלנו ולאור הזמן היחסית-קצר) הקיפה את מערב קובה: הוואנה, סנטה קלרה, טרינידד, סייאנפואגוס, ויניאליס וכל מה שביניהם ואליהם.

וזו היתה רק המהדורה הראשונה: בסדרה של שיחות טלפון ותכתובת דוא”ל בינינו, ולאחר שגילה אורך-רוח וסבלנות מרשימים בנוף הישראלי כלפי לקוח ‘חופר’ (אני…), ובטרם יצאנו, קיים עמנו פגישה ארוכה, מפורטת ומאוד מאוד חשובה בה סיכמנו את התכנית, נערך עמנו תיאום ציפיות וקבלנו שפע של טיפים ותובנות שסייעו לנו מאוד.

כשהגענו, את פנינו קיבל בשדה התעופה של הוואנה קרלוס, מדריך מקסים ומקצוען, שהוביל אותנו לראשונה מבין שלוש (הקליקו על הקישורים) חוויות-אירוח ייחודיות ומפנקות, חדרי אירוח, הקאסה-פרטיקולאר, (לינה בבית התושבים), הזדמנות ייחודית ומיוחדת להכיר מקרוב את בני העם הקובני המקסימים, מכניסי האורחים והשמחים תמיד.

תנאי האירוח ורמת ארוחות הבוקר היו מהמעולים שאפשר לבקש. אך כל זה הוא כאין וכאפס לעומת מי שבעצם ‘עשה’ לנו את הטיול בקובה: הנהג-מדריך התותח והבלתי-נלאה שלנו, ממש כבן המשפחה שלנו, קנלי מררו פרז, האיש והאגדה.

 

קנלי ליווה אותנו שבעה ימים כמעט 7/24, מכיר כל מקום, כל אדם, יודע המון, שש לספר ולתקשר, חביב בצורה יוצאת מהכלל, סקרן ולמדן גם מאתנו, שדרך עיניו שלו ראינו את קובה האמתית, מעבר להיסטוריה, גיאוגרפיה, ים, מפלים, אוקיינוסים, כפרים וערים, מוסיקה. הוא דאג תמיד, ובסבר פנים יפות וחיוך, להציג לנו את האופציות למימוש התכנית, את הדרכים המרתקות ביותר לנסיעה, את פינות החמד כשיורדים מהכביש הראשי, ה ‘ילד’ הזה, הפך מיד לבן המשפחה, אהוב על כולם וכמו שהוא עצמו אמר:

I never say Good Bye to a client, only See You Later…

בקיצור, ‘קובה-שלכם’ עם שחר ו ‘קובה שלי’, תיהנו!

פורסם בקטגוריה Photo-stories, Storytelling, אוכל, כללי, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *