קורס 'ניהול ידע בארגונים' של המכללה להישגים, ברמת אפעל ובחולון – בקרוב הפתיחה של המחזור ה – 23!!

שלום לכולם,

ההתעניינות לאחרונה בקבוצת הפייסבוק של ניהול ידע בישראל במערכי הכשרה הקיימים לניהול ידע, vביאה אותי לפנות אליכם ולשתף אתכם כי המכללה להישגים מקיימת מאז מאי 2008 קורס 'ניהול ידע בארגונים' בן 100 שעות, בארבעה עשר מפגשים שבועיים (מתוכם אחד-עשר מפגשים בסמינר אפעל ושלושה מפגשים בכתת מחשבים בבית האקדמאי בחולון), המוכר במלואו לגמול השתלמות.

לאחר פעילות עניפה בתחום ניהול הידע בישראל, בכלל זה גם בפורום מנהלי הידע בארגונים בישראל, זכיתי להציע את הרעיון והתכנית של הקורס להנהלת המכללה להישגים, ולשמחתי, מאז, הסתיימו בהצלחה כבר עשרים ושניים מחזורים בהם השתתפו מאות משתתפים- ובחודש יולי 2017 ייפתח המחזור העשרים ושלושה.

קהל היעד הפוטנציאלי והמעשי של משתתפי הקורס הם נציגי ארגונים בכל המגזרים: משרדי ממשלה ויחידות סמך, אוניברסיטאות, מגזר שלישי, צה"ל ומערכת הביטחון, חברות פרטיות וקונצרניות ועוד ועוד. אך ראוי לציין כי הקורס ומתכונתו מתאימים לכל מי שמעוניין ומתעניין בנושא ניהול הידע, בכל תפקיד לאורך הנושא.

תכנית הקורס מכשירה את המשתתפים להבין, ליזום, לתכנן, להניע ולהפעיל תהליכים של ניהול ידע ולמידה ארגונית בארגונים שלהם, לצד הכשרה מעשית אינטנסיבית ועמוקה של כלים וסביבות מידע וידע מתקדמות, המתעדכנות כל הזמן.

תכנית הקורס והובלתו מיום היווסדו נעשתה על ידי, ואני גם המרצה הראשי בקורס, לעתים בשיתוף עם אורטל שמלץ. בעבר הרצו בקורס דן נועם, גלית גנאור, ועוד עמיתים שכיום הם חלק מפורום ניהול הידע בישראל – התכנית שאנחנו מגישים למשתתפים תמיד עדכנית, רלוונטית ואפקטיבית, בזמן אמת, חווייתית וכייפית.

את הקורס מלווה לכל אורכו קהילת ידע מקוונת סגורה למשתתפי הקורס, המהווה סביבה לשיתוף, הפצה והיוועצות במידע ובידע, מדי מפגש מתפרסמת תמצית המפגש בקהילה, כולל כל המידע והקישורים והניינים שנדונו במפגש, לצורך רציפות, התנסות ותרגול הלכה ומעשה יחדיו. כל המשתתפים נהנים מתמיכה רציפה שלי לכל אורך הקורס – ולאחריו.

אתם מוזמנים לעיין בפרטי הקורס, כאן, ולפנות למכללה להישגים, 03-7369296, לליאורה ברק, מרכזת הקורס במכללה.

בהצלחה וכל טוב

יגאל חמיש

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *