"כל מה שרציתם לדעת על ניהול ידע ולמידה ארגונית, ולא ידעתם מה לשאול…"

שלום לכולם,

ממש בזמן האחרון, אני מסיים תקופה של למעלה מעשרים וחמש שנים בתחום ניהול הידע והלמידה הארגונית; בתחילה (1995-2004) כמנהל ידע בארגון (חטיבת הנדסה ותכנון של חברת בזק), ובהמשך (2004-2020) הקריירה המקצועית שלי נחלקה לשתיים:

  • מרצה לניהול, ניהול ידע ולמידה ארגונית באקדמיה (שנקר, אוניברסיטת חיפה, האוניברסיטה הפתוחה, אורנים), ובמוסדות חוץ אקדמיים (המכללה להישגים, מכללת הגליל).
  • כיועץ לניהול ידע במשרדי ממשלה, חברות עסקיות, מוסדות אקדמיים, במגזר הציבורי וההיי-טק

לכך אפשר להוסיף גם את ייזום, הניהול וההובלה במשך כעשור, של 'פורום מנהלי הידע בארגונים בישראל', בין השנים 2001-2009. אכסנייה מקצועית ייחודית לעוסקים בניהול ידע בארגוניהם.

בפרק זמן ארוך, מרתק ומעשיר זה, זכיתי לקחת חלק במסע למידה עמוק, ולעתים נוקב, אודות ארגונים, הידע שלהם, תהליכי הלמידה המתקיימים בהם ועוד. פגשתי מאות מנהלים, ואלפי תלמידים לאורך הקריירה המקצועית שלי, מה שהעשיר והוסיף לגוף הידע על ניהול ידע, רבות.

עתה, כשאני בפתחו של פרק חדש בחיי (קורס מורי דרך), שגם הוא יהיה מסע ארוך ואני מקווה, מלמד ומעשיר, אני רוצה להציע לכם להשתתף במפגש ווירטואלי, שבו תהיה הזדמנות לכל מי שמעוניין, לשמוע על "ניהול ידע", מבפנים ו "מאחורי המחרשה", לקבל טיפים, תובנות, לקחים נלמדים, ניסיון נצבר ועוד. כמובן שתוכלו להעלות שאלות וסוגיות, ואני אשתדל להשיב כמידת יכולתי ומניסיוני.

במפגש נעסוק בשאלה "מהו ניהול ידע?" (וגם, מה הוא לא), איך יוזמים, מתכננים ומניעים "תכנית לניהול ידע"

בתחושה שלי, משבר הנגיף קורונה הוא אירוע טקטוני דרמטי, שאנחנו עדיין לא מבינים אותו בעת הזו, אך דבר אחד ברור: העתיד – לא יהיה מה שהכרנו עד עתה, אך מה שלהערכתי יהיה חיוני גם העתיד, הוא הצורך התכוף, הרציף והדחוף – ללמוד כל העת, ולשתף.

אם תרצו, האירוע שאני מציע לכם לקחת חלק בו, יכול להניע תהליך למידה שכזה.

כמנהג הימים האלה, נערוך את המפגש באמצעות Zoom. המפגש ייערך ביום שלישי בשבוע הבא, 07.04.2020, יום לפני ערב פסח, בין השעות 18:00-20:00. המפגש הוא כמובן חינמי ובהתנדבות מלאה.

אני אעלה את המפגש ב Zoom כמה דקות קודם לכן, ואתם מוזמנים להקליק על הקישור https://zoom.us/j/741584047 ולהצטרף למפגש. (בגרסה הנוכחית של התוכנה, המפגש יכיל עד 100 משתתפים.)

למי שלא מצוי בתוכנת Zoom, תוכלו ללמוד עליה בקישור הזה. עוד כמה טיפים אפשר לקבל בקישור הזה.

אז קבענו?! להתראות ביום ג' הבא בשש בערב, ורק בריאות!

יגאל חמיש

www.yigalchamish.com

050-5316151

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *