מסע ארוך ומדהים!

ליגאל היקר,
לקחת אותנו למסע ארוך ומדהים! חשפת אותנו לעולם ניהול הידע! תחום "מוזר" שלא ממש היה מוכר לנו ובמסגרת הקורס אנו מגלים תחום שהוא עולם ומלואו. הקורס הקנה והעשיר את עולם הידע ואף סייע בקבלת כלים רבים לשנות, להשפיע לייעל ולהסתכל מזווית ראייה אחרת על גישה ניהולית זו העוסקת בשיתוף הידע של הארגון, על ידי חשיפת הידע הסמוי בו מחזיקים העובדים, ידע הקיים בארגון וביצירת ידע חדש תוך כדי יצירת סביבת שיתוף ולמידה.

הרחבת ושיתפת את הידע שלנו ב"סוד הקסם" הפשוט הזה של עולם הרשת. חלקנו תפסנו את האינטרנט כמקום מסוכן ומועד לפורענות. אולם בגישתך האופטימית והחיובית הראית לנו את הטוב שניתן להפיק ולעשות. כל זה תרם ויצר הנאה, סקרנות ורצון לדעת יותר. יכולנו ללמוד על שינוי גישה או נקודות מבט חדשות על המתחמים השונים ודברים שניתן לחפש בכל אחד מהם ולחקור. בנוסף, סיפקת לנו ידע על יישומים רבים וחשובים שמניסיונך הם הטובים ביותר.

למדנו כי אחד העוגנים ליצירת רשת הקשרים שלנו ברמה איכותית וטובה היא לחפש את המקום בו אנו יכולים לתרום מהידע שלנו ולבקש ללמוד מאחרים. גם הצלחתנו קשורה לפיתוח רשת וליצירת ריבוי קשרים.

ועוד משהו שעליו דברנו רבות: Google Reader, שמבחינתנו זה המנוע האולטימטיבי היום למקורות מידע. אין ספק, הכלי הזה מצוין ואף הכרחי ממנו ניתן לערוך חיפוש על פי כתובות דומיין של אתרים, אותם אנו מעוניינים לקרוא באופן קבוע. סיגלנו לעצמנו התנהגות צרכנית של קריאת תכנים דרך הכלי הזה.

לא תמיד היה לך קל איתנו. ניסינו להיכנס לראש שלך ואתה לשלנו (שבויים קצת בתרבות הארגונית שבה אנו חיים בארגון שלנו…).

לסיום, תודה על העברת הידע העצום, על הפתיחות, המקצועיות וההשקעה! אתה איש מרתק ומרצה מיוחד. תודה על הבאת המרצים האורחים, מה שאפשר זווית ראייה נוספות איך ידע מתרחש בארגונים אחרים.

בברכה,
ח' ו מ'

פורסם בקטגוריה תשתיות תומכות ידע. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *